Isbanan runt fårön

Igår kom min älsta syster och tog hand om barnen och fixade middag. Detta var en present från henne. Tanken var ju att vi skulle få komma hem från jobbet till dukat bord och att slippa stressen med att hämta barn och fixa middag. Men eftersom Emanuel var sjuk så var jag hemma med Emanuel. Så hon behövde bara hämta Emmeli från skolan. Så när de kom hem så tog jag Dagge ut på en ispromenad i blåsten. Det blev en promenad på nästan 2 timmar. Härligt trots blåsten. Finns inte så mycket att berätta om en promenad men jag lägger upp några bilder. Titta o njut




Solen är en vacker syn så här års efter allt mörker. Dagge springer
med lätta steg



Det blev många bus skutt när det blåste till och klumpar rullade lite här o där.



Bästa kompisarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0